ücretsiz chat yap

Sponsor Gösterim

18 yaş Sohbet

18 yaş sohbet

Özel Yaş Grubu
Her yaş grubu için hazırladığımız yazı ve gruplardan dolayı özellikle 18 yaş grubu için de hazırladık.

18+ chat odası ile 18+ sohbet ve muhabbet için yukarıdaki sohbet kutusunu kullanabilirsiniz.

Direk açılan ve java gerektirmeyen 18 yaş chat odasında kurallarımız aynen geçerli olup, burada 18+ sohbet derken de yaş grubunu belirtmiş olduk, bu konu içerikleri ile alakalı bir durum değil.

Hızlı Bağlanın
Xat 18 yaş chat için eklenmiş olan yukardaki sohbette oluşacak sorunları ve hızlı bağlanma sorunlarınızı iletişimde bizlere bildiriniz.

Kameralı Sohbet Sitelerini Kullanma
Kameralı sohbet siteleri, son zamanlarda birçok kişi tarafından tercih edilen ve popülerliği artmış siteler arasında bulunmaktadır. Birçok insan sohbet edebilmek için bu sohbet sitelerini tercih etmekte ve vakit geçirebilmek için giriş yapmaktadırlar.

Kameralı oda açma siteleri içerisinde Xat, Speeqe, Yeechat gibi siteler bulunmaktadır

You can leave a response, or trackback from your own site.

36 Responses to “18 yaş Sohbet”

  1. Eray diyor ki:

    Atesli sohbet seven bayanlar/kizlar

    Ekleyin beni :)

    Skype:easylife1981

    Selamlar
    Eray Almanya dan

  2. YusuFCan65 diyor ki:

    Slm.. ßen YusuF Van’LıyıM . Yaş 25 ßir ŞirKette PazaRLama Şefi OlaraK ÇaLışıyoRum . HaRiTa – Tapu -KadasTRo Bölümü OkuyoRm 4 yıLlık . Facem Yusuf Kaçak Üstümde KahveRenGi ßir MonT waR. Mavi TişörT SiyaH Gözlük TakmıŞım aRkamda aRaba waR . NumaRam 0543 858 63 19< <

  3. can diyor ki:

    ankaradan ciddi bayanlar arayın tanışalım 05432673303

  4. selin diyor ki:

    Slm

  5. ezgi diyor ki:

    slm arkadaşlar

  6. poyraz35 diyor ki:

    babacanx3535@hotmail.com kızlar bekliyorum ödemiş kiraz

  7. uno992 diyor ki:

    meraba adanalı bayanlar mesaj atın 05428823181 hataylı kızlarıda beklerım

  8. yusuf diyor ki:

    05349102058 ÇAĞRI ATIN YETER

  9. özge can diyor ki:

    yanlızlıgımı geçirecegim erkek arkadaşlar arıyorum konya

    • Levent diyor ki:

      Merhaba Özgeciğim.Seninle tanışmak istiyorum.Ben de Konya’da yaşıyorum.Tanışmak istersen, bana bu numaradan ulaşabilirsin.0 505 481 99 21..Hoşçakal Canım..

  10. Fatma öz diyor ki:

    SEVGİLİ OLMAK İSTEYEN VEYA FARKLI ŞEYLER HER TÜRLÜ KONUDA BN HAZIRIM

  11. mustafa diyor ki:

    05425745736 yaş 21 istanbul

  12. fernando diyor ki:

    i like turkish girls to chat :)

  13. mehmet diyor ki:

    nasıl girecez bu siteye yav yanıyorum kadınsızlıktan

  14. TARZAN01 diyor ki:

    merab tanışmak istiyenlere ben bekarım

  15. polat diyor ki:

    slm bn ibo kizlar artik naz etmen bni cepten ara 05073863403

  16. güngör diyor ki:

    slm kızlar

  17. güngör diyor ki:

    slm tanışmak isteyen bayanlar bekliyorum

  18. nazlı diyor ki:

    Ankaradan erkekler yada türkiyeden erkekler arayın bulusalım 0506 260 58 ** aramazsanız darılırım bak :* ;) (telefon doğrulanmadı)

  19. gizemli erkek diyor ki:

    selam ben serkan bursada yasıyorum 34 yasında 1.75 boyunda 72 kiloda ela gözlüyüm bursa ve cevresinden tanışmak isteyen bayanları bekliyorum 0507 502 74 39 emrah_0812@hotmail.com

  20. Veysel diyor ki:

    Guzel

  21. polat diyor ki:

    mesaj atın tanışalım hemen bekliorum 0542-348-02-11

  22. soner diyor ki:

    slm kizlar ben izmir bucadan soner numarm bu işteyen ekler işteyen eklemez futbolcuyum kariyerim gezmek eğlenmek sinamaya gitmek numaram 05533258583

  23. soner diyor ki:

    karanlikdayim sensizline

  24. davut diyor ki:

    ankara mert kızlar msj atsın 0534 218 86 80

  25. davut diyor ki:

    güzelme mert bi kız arkadaş arıyorum

  26. HALîKO diyor ki:

    Fjuydssh

  27. yahya diyor ki:

    ilişki kurabilecek bayan arıyorum

  28. TARIK diyor ki:

    BAYAN ARAR GEZERİM

Leave a Reply

*
d